Planteo.ro (numit în continuare “site”) este administrat de S.C. PLANTEO RO S.R.L (numită în continuare “firmă sau firma”), cu sediul social în Câmpina, județul Prahova, având codul de înregistrare fiscală RO42203744, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J29/210/4.02.2020, telefon 0765.292.636.
Firma depune eforturi constante pentru prezentarea de informații exacte pe site. Însă, având în vedere posibilele erori cu privire la aceste informații, Firma precizează că există date și informații în site a căror exactitate se poate schimba rapid existând posibilitatea unor întârzieri în actualizarea lor pe site. De asemenea, unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate de către societate și uneori pot conține erori de operare. In situația in care clientul a efectuat comanda unui produs cu preț eronat (erori de operare), acesta va fi informat de către un reprezentant Planteo. Odată ce clientul a efectuat si a primit confirmarea telefonică a efectuării comenzii unui produs, prețul acestuia nu va fi modificat, excepție fiind situația in care prețul este eronat datorită unei erori de sistem sau de tastare la introducerea prețului. In această situație produsul comandat va fi livrat doar după informarea clientului cu privire la prețul produsului.
Promoțiile / ofertele prezente pe SITE sunt valabile în limita stocului disponibil.
Fiecare varietate (tip) de bulb (rizom, tubercul, radacina, etc.) este impachetata si etichetata separat! Eticheta contine denumirea plantei, inaltimea acesteia, adancimea de plantare, distanta dintre bulbi, perioada de plantare si perioada de inflorire.
Pachetele de bulbi NU contin poze! Produsele comercializate pe acest site nu sunt comestibile!
În cazul existenței pe site a unor link-uri către alte site-uri, societatea nu este responsabilă de politica de confidențialitate practicată de acestea precum și de orice alte date și informații menționate pe aceste site-uri.
În cuprinsul prezentului document, următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea, dacă din context nu rezultă altfel, înțelesurile specificate mai jos:
UTILIZATOR: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat condițiile de utilizare a prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare.
CLIENT: reprezintă persoana care accesează SITE-ul, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat condițiile de utilizare a prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare, ce inițiază și finalizează o comandă.
UTILIZARE ABUZIVĂ: reprezintă utilizarea SITE-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii planteo.ro.
COMANDĂ: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării SITE-ului de către un CLIENT, ce intervine ca formă de comunicare între firmă și CLIENT.
CONTRACT: reprezintă o COMANDĂ confirmată de către fimă, și prin care firma este de acord să livreze CLIENTULUI produse și servicii, iar CLIENTUL este de acord să efectueze plata acestora.
UTILIZATORII/CLIENȚII acestui SITE sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile de utilizare urmatoare.
Termenii și condițiile următoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunându-se de drept prevederilor generale ale legislației în vigoare.
Termenii și condițiile de utilizare pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți UTILIZATORII/CLIENȚII.
Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt să respecte termenii și condițiile prezentate în continuare precum și legislația aplicabilă.
Proprietate intelectuală.
Firma vă autorizează să vizualizați și să descărcați copii ale materialelor de pe site-ul planteo.ro doar în scopuri personale și pentru uz necomercial. Firma acordă dreptul de utilizare a acestui site și de a trimite către acesta mesaje, date sau informații. Utilizatorii site-ului pot trimite comentarii, sugestii, idei sau observații cu privire la conținutul și structura site-ului, prin oricare din metodele puse la dispoziție atât timp cât conținutul acestora nu este ilegal, amenințător, defaimator la adresa firmei sau a unei terțe părți. Este interzisă trimiterea către firmă sau Planteo.ro a mesajelor care conțin viruși, derulează campanii politice sau publicitare, scrisori în lanț sau orice formă de spam. Conținutul site-ului, integral sau parțial, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat, revândut, vizitat sau exploatat în scopuri comerciale fără acceptul scris prealabil al firmei.
Derularea operațiunilor de vânzare pe site.
Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care firma iși derulează operațiunile pe SITE.
Dacă firma confirmă executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor COMENZII. Acceptarea comenzii de către firmă se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică (e-mail) din partea firmei către CLIENT, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
Firma nu consideră în nici un moment o COMANDĂ neconfirmată ca având valoarea unui CONTRACT.
Așadar, CONTRACTUL intră în vigoare la confirmarea COMENZII de către SOCIETATE.
OBIECTUL CONTRACTULUI.
Obiectul CONTRACTULUI îl constituie produsul/produsele și serviciile cu privire la care CLIENTUL și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmată de către firmă. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de către firmă.
PREȚUL CONTRACTULUI.
Prețul produsului/produselor este acela menționat pe SITE.
Comanda minimă totală este de 50 RON.
Firma atenționează asupra faptului că pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE-ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, firma va informa CLIENTUL asupra prețului corect, inainte ca produsul sa fie expediat!
Prețul include TVA, dar NU include costul de livrare.
MODALITATEA DE LIVRARE.
Firma iși va îndeplini obligațiile contractuale si va expedia produsele in perioada optima de plantare, cat mai curând posibil. Toți clientii vor fi contactați telefonic inaintea expedierii coletelor! Orice întârziere din diverse motive va fi anunțată în timp util. În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauza că produsul nu este disponibil, firma va informa CLIENTUL despre această situație.
Firma poate livra CLIENTULUI un produs similar având același preț, în situația în care produsul solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI.
Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firmă de curierat sau prin Poșta Română conform opțiunii CLIENTULUI.
In situatia in care la ridicarea coletului de la Posta sau la primirea coletului de la curier se constata ca pachetul (coletul) este desfacut sau prezinta urme ca s-a umblat in colet, este necesar sa cereti verificarea continutului coletului impreuna cu un angajat al Postei si intocmirea unui proces verbal de constatare. Nu se iau in considerare sesizarile ulterioare, dupa ce ati plecat de la ghiseul Postei, sau dupa ce curierul a plecat.
O parte din datele personale furnizate de către CLIENT, suntem nevoiți să le oferim Poștei Române sau firmei de curierat alese de CLIENT, nedezvăluirea datelor personale ale CLIENTULUI Poștei Române sau firmei de curierat aleasă de CLIENT ar face imposibilă livrarea produselor achiziționate către CLIENT. Poșta Română sau firmele de curierat sunt responsabile pentru siguranța datelor personale ale CLIENTULUI înscrise pe coletul cu produse. Prin specificarea metodei de livrare de către CLIENT, acesta este de acord ca planteo.ro să ofere toate datele necesare, care fac posibilă livrarea produselor, poștei române sau firmei de curierat aleasă de către CLIENT.
Modalitatea de plată.
Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în COMANDĂ. Firma va emite către CLIENT o factură pentru produsele și serviciile ce urmează a fi livrate, obligația CLIENTULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
În cazul livrării produsului printr-o firmă de curierat, plata produsului se face după verificarea coletului de către CLIENT. Plata se va face direct către firma de curierat pe bază de chitanță.
Firma atenționează CLIENȚII că în cazul livrării prin Posta Romana, nu este posibila deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora.
In situația in care clientul cere operatorului Planteo.ro verificarea conținutului coletului inainte de a achita, va fi necesară expedierea coletului prin CURIER! ATENTIE! Opțiunea de verificare a conținutului trebuie specificată personalului Planteo INAINTE de a expedia coletul! Firma de curierat percepe o taxă pentru aceasta opțiune, valoarea acesteia fiind comunicată de către personalul Planteo in momentul in care se solicită deschiderea coletului!
În situația în care firma consideră că este necesară achitarea unui avans, plata trebuie efectuată de catre CLIENT (în baza facturii proforme eliberate) in maximum 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii! In caz contrar vom fi nevoiți sa anulăm comanda.
Ordin de plată: Plata prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de firmă, în urma confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări.
Livrarea mărfii se face după confirmarea plății.
În afară de cazul în care este agreat de firmă și CLIENT diferit, firma se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor și serviciilor comandate de către CLIENȚI în momentul predării acestora către curier, pe bază de contract, sau către reprezentantul CLIENTULUI.
Firma va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la CLIENT.
Firma va efectua livrarea produselor și serviciilor doar pe teritoriul României.
Proprietatea asupra produselor și serviciilor va fi transferată CLIENTULUI la momentul efectuării plății.
Politica de returnare.
Potrivit legislației în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Așadar, consumatorul are dreptul de a returna produsul achiziționat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare. Produsele trebuie returnate în ambalajele în care au fost livrate. Nu acceptăm colete cu ramburs!
Atragem atenția că, în cazul în care produsele a căror returnare se solicită nu sunt în aceeași stare în care au fost în momentul livrării, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur doar prin transfer bancar.
CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA.
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea COMENZII, cu informarea CLIENTULUI, nefiind necesar acordul acestuia. firma va fi întotdeauna responsabilă față de CLIENT pentru toate obligațiile contractuale.
Termeni de livrare.
Firma va livra produsele în perioada optima de plantare. Produsele sunt livrate în ambalaje de hârtie si / sau pungi de plastic cu găuri de aerisire.
Firma, în cazul în care nu poate executa CONTRACTUL motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa CLIENTUL despre această indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către CLIENT pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile.
Durata maximă acceptată de amânare expediere comandă este de 3 zile din momentul in care clientul este contactat in vederea expedierii. In caz contrar, clientului i se comunica ca solutie, anularea comenzii existente si inregistrarea altei comenzi in momentul in care are disponibilate financiara si timp necesar ridicarii sau preluarii coletului (dupa caz, Posta sau curier).
În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, firma va anunța CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.
În cazul în care firma primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, firma poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
Politica de confidențialitate.
Firma prelucrează date cu caracter personal prin culegerea de la UTILIZATORI/CLIENȚI a datelor personale necesare executării CONTRACTULUI și se obligă să respecte dispozițiile Legii nr. 677/ 2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Datele obținute de către firmă vor fi stocate în baze de date, iar firma va lua toate măsurile pentru protecția lor împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale.
Pentru executarea CONTRACTULUI, firma va transmite datele cu caracter personal culese de la CLIENȚI către firma de curierat care va livra produsele precum și către unitățile bancare prin care vor fi procesate plățile on-line.
Informații legale.
RĂSPUNDEREA firmei
Firma nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nici o pierdere în situația în care aceasta este cauzată de nerespectarea prezentelor termene și condiții/CONTRACTULUI și celorlalte instrucțiuni menționate pe SITE.
Firma nu răspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării SITE-ului, precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri accesibile de pe SITE.
Firma nu este responsabilă pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către firmă a oricărei din obligațiile sale conform CONTRACTULUI și pentru daune care rezultă din utilizarea produselor și serviciilor după livrare și, în special, pentru pierderea produselor.
GARANȚII.
Garanția produselor este de 15 zile de la primirea coletului. Clientul este responsabil de deschiderea coletului imediat după primirea acestuia și plantarea bulbilor achiziționați cât mai curând posibil, având în vedere perioada optimă de plantare. Clientul trebuie să respecte instrucțiunile de plantare menționate pe ambalajele produselor achiziționate și/sau pe pagina de pe site a produselor. Datorită faptului că dezvoltarea plantelor depinde în mare măsură de felul în care sunt plantate și îngrijite și de mediul ambient, după cele 15 zile NU vă putem înlocui plantele sau restitui contravaloarea acestora. Trebuie luat în considerare faptul că perioada de garanție este de 15 zile pentru că plantele pot fi afecate de uscaciune sau umiditate prea mare pe perioada indelungata, pot ingheta iarna, pot fi atacate de diferiti daunatori, iar toate acestea tin strict de conditiile oferite de client.
Valabil pentru plantele cu flori: având în vedere faptul că nuanțele de culori ale florilor depind de factorii de mediu și modul de îngrijire și plantare, garanția culorii se acordă până la prima înflorire.
In situația în care în momentul înfloririi se constată faptul că nu s-a respectat varietatea, ne obligăm să oferim clientului 10% din valoarea acelei plante la care nu s-a respectat soiul, la o viitoare comanda, cu conditia de a ne sesiza acest aspect si a ne trimite dovezi (fotografii clare).
Daca compania noastra stabileste reclamatia intemeiata, clientul va primi un cod de reducere care va contine si suma de bani pe care acesta o va primi sub forma unei reduceri la o viitoare comanda. Acest cod trebuie pastrat de catre client si comunicat societatii noastre prin orice canal disponibil atunci cand efectueaza o noua comanda (telefonic, pe site-ul oficial, pe pagina de facebook oficiala sau prin e-mail).
ATENTIE! Colaboram de mult timp cu producatori cu experienta si traditie! In fiecare sezon plantam la noi bulbi din tot ce vindem pentru a verifica faptul ca soiurile se respecta! Se intampla foarte, foarte rar sa nu corespunda soiul si daca se intampla, este vorba de cantitati foarte mici. Din acest motiv NU acceptam sesizarile in care ni se comunica faptul ca nu s-a respectat soiul la multe tipuri de bulbi cumparati, deoarece noi stim exact ce vindem!
FORȚA MAJORĂ.
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA.
CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între firmă și CLIENT se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din România.
DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ.
Toate materialele integrate în acest SITE sunt proprietatea intelectuală a firmei. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse, exceptând perioada de care este nevoie să fie vizualizate online. Totuși, paginile complete ale SITE-ului pot fi tipărite dacă sunt destinate a fi folosite în scop strict personal.
Fără a trece cu vederea aplicabilitatea generală a celor menționate anterior, Firma poate oferi ocazional oportunitatea de a descărca imagini de fundal, economizoare de ecran sau alte programe utilitare din SITE.
Prelucrarea datelor cu caracter personal.
Prin date cu caracter personal se înțeleg orice informații referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulți factori specifici identității sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea.
Firma înregistrează numai informațiile cu caracter personal oferite voluntar de către vizitator/UTILIZATOR/CLIENT.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, firma are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizează UTILIZATORII/CLIENȚII.
Firma respectă dreptul la confidențialitatea datelor fiecărei persoane care accesează SITE-ul.
Firma nu va colecta date personale despre UTILIZATORI/CLIENȚI (nume, adresă, telefon sau adresa de poștă electronică) (numite în continuare "Date Personale") exceptând situația în care UTILIZATORII/CLIENȚII înșiși comunică aceste date.
Prin înscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI și completarea datelor personale în formularele de înscriere, UITLIZATORII/CLIENȚII declară că sunt de acord ca toate datele lor personale să fie incluse în baza de date a firmei și își dau acordul expres și neechivoc ca toate datele lor personale să fie stocate și utilizate pentru:
- Activități de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare și de marketing privind activitatea firmei și a terților cu care firma are relații de orice natură) la adresele de e-mail comunicate firmei;
- participarea la concursuri, promoții;
- transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări în site, administrare, etc);
- statistici interne necesare pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și imaginii SITE-ului și pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promoții, funcționalități și servicii noi;
- pentru a asigura accesul la secțiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
- cercetări de piață;
- urmărirea datelor de vânzări.
Firma poate face cunoscute aceste informații în cadrul dealerilor și agenților săi pentru activitățile menționate mai sus.
Firma nu va dezvălui nici un fel de informație despre UTILIZATORII/CLIENȚII SITE-ului sau fără a primi mai întâi consimțământul expres al acestora în această privință. În același timp însă, poate dezvălui informații și date cu caracter personal atunci când acest lucru este prevăzut expres prin lege.
Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENȚII beneficiază de dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), intervenție (art. 14), opoziție (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) și de a se adresa justiției (art. 18). Totodată, aceștia au dreptul de a se opune prelucrării datelor personale care îi privesc și să solicite ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoană se poate adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la sediul firmei.
Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate pe adresa Planteo.ro
UTILIZATORII/CLIENȚII își pot exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:
- o dată pe an, confirmarea faptului că datele personale sunt sau nu prelucrate;
- să se opună prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară;
- să intervină asupra datelor transmise.
Orice persoană are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opoziție poate fi exclus pentru anumite prelucrări prevăzute de lege (de ex.: prelucrări efectuate de serviciile financiare și fiscale, de poliție, justiție, securitate socială). Prin urmare, această mențiune nu poate figura dacă prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoană are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit fără nici o justificare, la prelucrările datelor sale personale în scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro
COLECTAREA AUTOMATĂ DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL.
În unele cazuri, este posibil ca firma să colecteze informații cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENȚI. Exemple de informații de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit și numele domeniului website-ului de unde a fost facută conexiunea la SITE.
În timpul vizionării SITE-ului, firma va putea stoca anumite informații ale UTILIZATORULUI/CLIENTULUI. Aceste informații vor fi sub forma unui fișier "Cookie" sau a unui fișier similar. Aceste fișiere "Cookies" ajută firma să construiască un SITE sau publicitate care să răspundă cât mai bine intereselor și preferințelor UTILIZATORILOR/CLIENȚILOR.
Cu cele mai multe browsere de internet se pot șterge sau bloca fișierele „Cookies” sau se poate primi o atenționare înaintea primirii unui astfel de fișier. Firma recomandă UTILIZATORILOR/CLIENȚILOR să consulte instrucțiunile browser-ului sau fișierul de ajutor pentru a afla mai multe informații despre aceste funcții.
Schimbări in site.
Planteo.ro își rezervă dreptul de a suspenda, modifica, adăuga sau șterge în orice moment porțiuni ale conținutului său. De asemenea, Planteo.ro își rezervă dreptul de a restricționa accesul utilizatorilor la o parte sau la întregul său conținut.
Dispute și conflicte.
Orice tentativă de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între firmă și clienți se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă prin înțelegere între cele două părți. În cazul în care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale românești din acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor românești. Planteo.ro nu garantează acuratețea, corectitudinea sau caracterul actual al informațiilor ori serviciilor furnizate de site. Termenii și Condițiile se supun legislației române. În caz de litigiu, se va încerca initial o rezolvare pe cale amiabilă. În cazul în care nu se poate ajunge la o înțelegere pe cale amiabilă va fi considerată competența instanței judecătorești.
Frauda.
ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI PLANTEO.RO, SAU DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL PLANTEO.RO VA FI CONSIDERAT O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI PLANTEO.RO ȘI VA PUNE ÎN MIȘCARE CERCETAREA PENALĂ ÎMPOTRIVA ACELUIA SAU ACELORA CARE A(U) ÎNCERCAT ACEST FAPT.
Litigii.
Orice litigiu apărut între Clienți și firmă va fi rezolvat prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată competente din România.
Planteo.ro își rezervă dreptul de a își alege clienții.
În momentul efectuării unei comenzi on line, Clientul declară că a luat la cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate mai sus.
Echipa Planteo.ro